porumbei 2013

28.06.2013 22:29

Ce parere aveti despre cei care se lauda ca au porumbei de prins?

Personal, mi se pare un lucru ingrozitor sa prinzi porumbeii altuia ca sa ii valorifici sau sa ii tii pentru reproducere. Nu stiu ce spune legislatia despre acest lucru sau daca avem asa ceva, dar cu siguranta nu e in regula. Aceste pasari trebuie sa zboare nu sa fie inchise. Cat despre cei care le prind...acestia nu se numesc crescatori de porumbei ci infractori.

Mi s-a intamplat de mai multe ori ca din cand in cand sa mai apara la mine cate un porumbel necunoscut dar nu am alergat sa ii prind. Care s-a aciuat singur l-am pastrat insa nu l-am inchis niciodata. Nu consider ca l-am furat intrucat nu l-am "obligat" sa ramana la mine. In ultimul an au poposit la mine 4 porumbei, trei femele si un mascul din care mai am doua femele si masculul. Cealalta femela a plecat cu pui cu tot! Cred ca era din rasa pura si foarte desteapta! Pentru ceilalti am sa postez seriile imediat ce ajung acasa, intrucat sunt plecat pentru o perioada, pentru a-si putea gasi stapanii lor. Asa cum va spuneam randul precedent, sunt crescator de porumbei standard, de zbor, nu a celor sport asa ca mi-ar placea sa ii pot inapoia.